lørdag 10. mars 2012

Prikkar og pompongar :-)

 Her er resultater av dagens kosestund med trykk på pedalen på syrommet :-)
Håper den tiltenkte eigaren blir fornøgd, sjølv om ho pressiserte veldig at ho ikkje  likar prikkar :-)

Kjolen vart godkjent av ein fornøgd eigar,som fant ut att PRIKKAR ikkje er så allerverst alikavel :-)


 Har vore ein tur på syrommet og leita litt etter noko litt spennande og kjekke stoff og fargar .
Eg fann raud og rosa chenille fra stoff og stil og prikkete jearsey fra Texart og litt pompongar !
Her blir det sikkert 2 kjolar (trur eg  :-)) ) Får sjå kva som skjer under vegs ....


2 kommentarer:

  1. Så nydelig kjole og for noen herlige stoffer!! :))

    SvarSlett
  2. Herlig kjole på nydelig jente! Ser du syr mye fint så jeg legger meg til som følger jeg :)

    SvarSlett